اعلان اسفل القائمة العلوية

test

اخر الاخبار

Post Top Ad

مساحة اعلانية هنا

الاثنين، 25 نوفمبر 2019

أغنية الهضبة - عمرو دياب الجديدة أول يوم في البعد - تتصدر بحث يوتيوب - شاهد الأن.



أغنية الهضبة - عمرو دياب الجديدة أول يوم في البعد - تتصدر بحث يوتيوب

بعد طرح الغنية الجديدة مباشرة تمت عملية انقلاب الموازين الكاملة لعشاق الهضبة - عمرو دياب - باحثين عن الأغنية 


كلمات اغنية أول يوم في البعد عمرو دياب

أول يوم في البعد
يوم بيعدي سنين
عمر ما بين عمرين
ماشي لوحدك تسال نفسك
هو أنا رايح فين
أول يوم في البعد
لما تبات مجروح
والأحلام بتروح
أحساسك وحبيبك سايبك زي طلوع الروح
أول يوم في البعد
يوم بيعدي سنين
عمر ما بين عمرين
ماشي لوحدك تسأل نفسك هو أنا رايح فين
أول يوم في البعد
لما تبات مجروح
والأحلام بتروح
أحساسك وحبيبك سايبك  زي طلوع الروح
أول يوم من يوم ما عرفتك قلبي يموت
أول مرة بفكر عمري بعيش أنا ليه
بقي معقول مش هقدر تاني أسمعلك صوت
بعد ما كنت بنام ياحبيبي وبصحي عليك
أول يوم من يوم ما عرفتك قلبي يموت
أول مره بفكر عمري بعيش أنا ليه
بقي معقول مش هقدر تاني اسمعلك صوت
بعد ما كنت بنام ياحبيبي وبصحي عليك
لينا حياه مع بعض هنعوضها منين ونعوضها بمين
اصعب حاجة تهد في ثانية اللي انت بانيه في سنين
اول يوم في البعد ده اللي بفكر فيه هعمل ايه بعديه
ده اللي يفارق اغلي حبايبه ياعيني الله يقويه
اول يوم من يوم ما عرفتك قلبي يموت
اول مره بفكر عمري بعيش انا ليه
بقي معقول مش هقدر تاني اسمعلك صوت
بعد ما كنت بنام ياحبيبي وبصحي عليك
اول يوم من يوم ما عرفتك قلبي يموت
اول مره بفكر عمري بعيش انا ليه
بقي معقول مش هقدر تاني اسمعلك صوت
بعد ما كنت بنام ياحبيبي وبصحي عليك

كلمات اغنية اول يوم في البعد عمرو دياب

شاهد وأستمع الأن

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

اعلان

test

الصفحات